Alla inlägg under augusti 2013

Av Fakiren - 2 augusti 2013 08:01

Asch, ingen viktnedgång idag heller. Jag som åt vettigt igår och jobbade hårt hela dagen! 1737 kcal, 0,5% kolhydrater, 20% protein och 80% fett. Kan ju vara det där med när man väger sig, i förhållande till intag och utsläpp om ni förstår vad som avses. Kör på över helgen o händer inget så får jag kanske begränsa proteinet mer.

Av Fakiren - 1 augusti 2013 15:13

Äter lunch. Sent även för mig. Eftersom jag inte äter frukost, bara en kopp kaffe så blir denna fakir även ett test av periodisk fasta. Efter middagen som kan bli så sen som kl 20 så äter jag inget före kl 14 nästa dag: alltså 18 timmars fasta och 6 timmars "ätfönster", måste säga att det funkar bättre och bättre. I början var jag himla hungrig vid tolv-ettiden, men nu har det lugnat sig. Idag blev det tre skivor stekfläsk och grönt te till.

Av Fakiren - 1 augusti 2013 06:40

Tionde dagen började med en vägning utan nåt resultat, varken neråt eller uppåt, men med lägsta trycket på länge: 169/110, kanske Q10-tillskottet börjar märkas. Gårdagen avslutades med skogspromenad: 4,5 km. Gårdagens lunch: två skivor stekfläsk o sista västerbottenpajfyllningen, gårdagens middag: två skivor skinkstek med briesmör. 1185 kcal, 0,5%kolh, 27% protein och 72% fett.

Ovido - Quiz & Flashcards