Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Lördag morgon.

Av Fakiren - 19 oktober 2013 06:48

Ja så tar vi en sväng upp på viktminskningens bergodalbana: upp åtta hekto sen igår. Fast det blev en del alkohol och rätt mycket mat. Ribbestek är lätt att överdosera. Och awamori till, konstigt gott. Åt två kokta ägg med majonnäs till brunch. Kaloriintaget är högt dels pga alkoholen men också för att det blev för mycket protein. 2216 kcal, 1% kolhydrater 7,2g, 16% protein 108g och 72% fett 209g.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fakiren - 23 januari 2014 21:37

Maken var inget hungrig, trots att jag förberett hans favorit: Sibyllakorv i långa konservburken. Då äter jag alltså lite vad jag vill medan han ägnar sig åt det han gillar allra bäst: Candy Crush. Det blev en kopp Lapsang Suchong, rökt te alltså och...

Av Fakiren - 28 oktober 2013 07:43

Den här bloggen skapades i första hand för att vara ett stöd och minne till min sjuttio dagar långa fakirperiod, nu är jag sedan flera veckor på andra sidan detta och fortsätter bekämpa fett med fett, det går långsamt men åt rätt håll under kontrolle...

Av Fakiren - 22 oktober 2013 07:57

Minus fyra hekto. Funderar på att sluta blogga, ska ta en paus nu och känna efter, inser att det jag skriver är väldigt internt och ointressant för andra att läsa. ...

Av Fakiren - 21 oktober 2013 11:15

Jag tål inte alltid krabba, det kan bli lite för höga histaminhalter som ger mig klåda. Men nu har vi fyra stora fina nykokta krabbetaskor, då bara måste man ju chansa! Dessutom har jag tagit en Daosin-kapsel före. Så alldeles strax blir det omelett ...

Av Fakiren - 21 oktober 2013 08:16


Ovido - Quiz & Flashcards