Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Fakiren - 2 oktober 2013 09:59

Aj aj aj, detta blev inte bra, åt grekisk yogurt med honung och två croissanter med smör o marmelad och lite druvor, mår rätt kasst, känns som om magen sväller, gick nog ut lite för hårt denna bröddag.

Av Fakiren - 2 oktober 2013 05:50

Det är gryning över havet och vädret ser ut att klarna upp. Sitter på terrassen med en kopp kaffe. Det är rätt att släpa med pressokannan hemifrån. Starkt kaffe är en njutning, frukostbuffens kaffe är blahablaha; blask. Idag har jag ju tänkt ha resans bröddag, då ska jag njuta av en frukostfralla och kanske en croisant och bröd ikväll till taramasalatan. Säkert många som tycker jag gör fel, men det blir tror jag lättare att sköta övriga dagar på rätt vis då. Kollade stegräknaren och igår gick jag faktiskt 17,5 km! Det var bra. Nu rodnar horisonten medan maken snarkar, han är rätt deppig av att ha tappat sin telefon.

Ovido - Quiz & Flashcards