Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Fakiren - 11 oktober 2013 08:21

På måndag börjar jag jobba inomhus, så idag är sista vardagen med himlen som tak, det ser ut att bli en solig o härlig höstdag, tack! Grässådd, avsluta grävning o häckplantering står på dagordningen.

Av Fakiren - 11 oktober 2013 06:39

Vågen sa imorse att ok jag tar tillbaka dom där två hektona jag gav dig igår morse, tack för det. Förväntar mig inga under eller rekord närmaste tiden, det är tid för den månatliga perioden. Igår åt jag scrambled eggs med lite strimlad salami stekt i kokosolja till lunch, till middag blev det vitkålslåda med strimlad stekfläsk m svålen kvar. Till det champagne, ville fira Alice Munro förstås, tänd brasa till, härligt. Totalt blev det 1012 kcal, 2% kolhydrater 6,1g, 15% protein 37g och 59% fett 67g.

Ovido - Quiz & Flashcards