Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Fakiren - 8 augusti 2013 21:14

Får man väl erkänna tyvärr. Imorgon blir det surströmmingskalas med tunnbröd o mandelpotatis, inte så LCHF alls, jag brukar ju smälla i mig sju firrar med tillbehör ungefär men har planer på att halvera intaget. Så även gällande öl o snaps. Men kul ska det bli!

Av Fakiren - 8 augusti 2013 10:11

Nu har jag tagit tag i en affärsangelägenhet som legat och värkt länge, det är så konstigt, jag värjer mig och skjuter upp och stoppar undan, men så fick jag oväntat tid över idag och tog tjuren vid hornen, jäklar vad det tog emot och vilken klump i halsen jag hade, men nu en timma senare när jag kollat upp det jag ska och inlett fas ett av något som kanske kan ta lite tid, engagemang och pengar i anspråk så känner jag mig ljuvligt lättad. Samma sak är det med vikten, har undvikit våg, speglar och fotograferingar, men nu gäller upp med huvet ur sandgropen!

Av Fakiren - 8 augusti 2013 07:07

En apparat i klädkammaren har gjort mig glad... : vågen! Nu är det den sjuttonde dagen på,sträng LCHF och jag har gått ner 6,5 kilo. Härligt! Igår åt jag grillad högrev med kryddsmör och en liten hög nystekta kantareller åsså ostlunchen då. Det blev 1 031 kcal: 1% kolh, 20% protein och 79% fett. Men totala mängden protein blev 51g jämför med gårdagens 102g.

Ovido - Quiz & Flashcards