Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Fakiren - 12 augusti 2013 16:22

och jag käkar ölkorv o dricker kaffe. En grym hagelskur. Känner mig lite piggare. Ikväll blir det grillad kyckling.

Av Fakiren - 12 augusti 2013 12:33

Äter äggröra, borde glupa i mig, men det är inget vidare, men skyfflar väl i mig då. Klutt för klutt. Fortfarande lite ur form.

Av Fakiren - 12 augusti 2013 07:21

Okej, tre veckor har gått och före helgens avsteg hade jag gått ner 7,2 kilo, idag visade vågen att 1,6 kilo av dessa gått förlorade. Priset för helgens förlustelser var alltså att jag har gått upp 1,6 kilo. Visst det kan vara lite vatten i det hela, men ändå. Var det värt det? Hade ju kunnat ta mig igenom kalasen med ett mindre kolhydratintag, särskilt festkväll nummer två där den inledande champagnen nog satte kontrollen ur spel; smördegsknyten, bröd, ostbågar, paj och glass. Illa. Som det alltid sagts där spriten går in där går vettet ut. Tror det är nyckeln till att klara eventuella kommande avsteg bättre: att hålla igen på alkoholen. Nu är jag på banan igen. Fastade hela dagen igår, rätt hungrig alltså och ser fram emot lunchen, det får nog bli äggröra.

Ovido - Quiz & Flashcards