Alla inlägg den 11 september 2013

Av Fakiren - 11 september 2013 22:36

Hittade den här hängandes bland godispåsarna med 78g kolhydrater per 100g. Billig gummilunch alltså. Segt godis i form av pommes frites och hamburgare och pizza. Närapå makabert eller?

Av Fakiren - 11 september 2013 22:29

Så helt fel var ju inte glufsandet av gyrossallad modell xl, kan kanske få till 23:1 om jag får överdosera protein några kvällar för att vänja mig och behålla mättnadskänslan länge.

Av Fakiren - 11 september 2013 07:17

Jag längtar efter att jeansen ska sitta så löst att jag faktiskt måste köpa nya och inte bara göra ett nytt hål i bältet.

Av Fakiren - 11 september 2013 07:09

Funderar på växter till trädgården, nyanläggning pågår, man tänker ju LCHF alltså borde man ju inte plantera fruktträd, men det känns konstigt att vara utan, satsar på en lång hallonhäck och sparris och rabarber, sen får det bli att odla zucchini och spenat nästa år. Skippar plommonträd, men det blir ett vardera av päron, äpplen och körsbär, har valt svagväxande och ska hålla dem i stå på pall- höjd.

Av Fakiren - 11 september 2013 07:03

Kom på besök idag med efterdyningarna av gyrossalladen, nästa gång får det bli halv portion. Bara att inse att 23:1, alltså bara ett mål mat per dag triggar kanske inte överätande men storätaren vaknar till liv i alla fall. Två dagars test har slutat med två kvällars proppmätt fakir, går det över tro? Vågen visar oförändrat, trots att gårdagens skrovmål ännu vilar i magen. Fortsätter ett tag till med 23:1, kanske kan superhungern gå över, trodde ju inte när jag började med 16:8 att jag skulle klara mig till lunch o det gör jag ju lätt numera, utan plågor.

Ovido - Quiz & Flashcards